نرم افزار Geovariances

نرم افزار Geovariances

نرم افزار Geovariances ISATIS

Geovariances ISATIS نرم افزاری قدرتمند برای آنالیز زمین آماری است. این برنامه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در این حوزه را داراست و یکی از نرم افزارهای شاخص در حوزه تحلیلهای زمین آماری است.

مهم نیست که مهندس معدن هستید و یا در صنایع نفت و گاز مشغول فعالیت هستید، این برنامه یک راه حل جامع برای تمامی مسائل مرتبط با زمین آماری است. مهندسین زمین شناسی و همچنین متخصصین آمار با قابلیت اعتماد بالایی میتوانند از توانایی های این برنامه برای پیشبرد اهدافشان نهایت استفاده را ببرند.

ISATIS یک راه‌حل همه منظوره و کامل برای حل مشکلات زمین آماری در صنایع مختلف است. منظور از آنالیز زمین‌آماری، بررسی پدیده‌های متغیر در زمان و مکان است. داده‌های حاصل از این کار معمولا به نقشه‌ای گرافیکی تبدیل شده و از روی اطلاعات نمونه‌برداری شده مقادیر ارتفاع، عمق و یا سطح آلودگی یک منطقه مشخص میشود.

سابقه نرم افزار Geovariances ISATIS

اولین نسخه این برنامه ۲۵ سال پیش منتشر شد. آن زمان این برنامه به عنوان یک جعبه ابزار کامل زمین‌آماری شناخته میشد طوری که برای اغلب کارهای آنالیز داده، بصری کردن داده‌ها، نقشه‌کشی با کیفیت، تخمین دقیق منابع و آنالیز ریسک‌های بالقوه به صورت گسترده‌ای استفاده میشد. به دلیل استقبال خوب کاربران، این برنامه سال به سال و به صورت مداوم بهبود و امکانات آن افزایش پیدا کرد تا امروز که به عنوان یکی از برترین پکیج‌های آنالیز در زمین‌آماری مطرح شده است و در بسیاری از صنایع به جزء مهمی از گردش کار پروژه تبدیل شده است.

این برنامه نتیجه سالها تجربه و ارائه مشاوره و سرویس‌دهی به صنایع مختلفی از اکتشاف معدن، صنایع نفت و گاز گرفته تا علومی همچون اقیانوس شناسی است. گفتنی است زمین‌آماری و نرم‌افزاری که معرفی شد تنها مختص رشته خاصی نیست بلکه از این نرم‌افزار در هر رشته‌ای که به نحوی با این موضوع سروکار دارند استفاده میشود. به عنوان مثال در جنگلداری، کشاورزی، ماهیگیری، مهندسی عمران حتی در علم همه‌گیرشناسی یا اپیدمیولوژی که به مطالعه نحوه انتشار بیماری‌ها و عوامل بیماری‌زا میپردازد از توانمندی‌های این برنامه در حوزه تجزیه و تحلیل میتوان به خوبی استفاده کرد.

مزیت استفاده از Geovariances ISATIS

مزیت استفاده از این برنامه ها آنالیز و تحلیل پروژه قبل از پیاده سازی واقعی پروژه و متحمل شدن هزینه های فراوان است. در واقع قبل از اجرایی کردن پروژه تمامی کارهای مربوط به طراحی و آنالیز در محیط نرم افزار انجام میشود و قادر هستیم مشکلات احتمالی را در حالتی بی خطر و بدون ریسک تشخیص دهیم. به عنوان مثال با استفاده از این برنامه به آسانی میتوانید پروژه های بزرگ را نقشه برداری کنید و تخمین نسبتا دقیقی از میزان منابع مورد نیاز برای اجرای پروژه داشته باشید.

همچنین امکان تحلیل میزان ریسک پروژه را نیز میتوانید با محاسبات دقیقی برآورد کنید. این اطلاعات در تصمیم گیری ها بسیار موثر هستند و باعث بهبود کیفیت انجام پروژه خواهند شد. تاکنون بیش از ۳۰۰ کمپانی بزرگ در دنیا از جمله شرکتهای چندملیتی همانند Anglogold, Areva, BHP Billiton, Codelco, De Beers, Rio Tinto, Vale, Petrobras, Shell, Total, CEA, Ifremer برای نقشه برداری، تخمین منابع، تحلیل ریسکها و … از توانایی این نرم افزار استفاده کرده اند.

امکانات و ویژگیهای Geovariances ISATIS 

  • نتایج قابل اعتماد و دقت بالا در آنالیز
  • قرارگرفتن در گردش کار پروژه و افزایش بهره‌وری تیم
  • استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز در حوزه زمین‌آماری
  • حل هر نوع مشکلی حتی موارد ناشناخته و یا کمترشناخته‌شده
  • محیط گرافیکی غنی و قدرتمند
  • امکان استفاده از برنامه در اغلب صنایع مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!