ارسال مطلب

فراخوان آکادمی سناماین

هدف از راه اندازي اين بخش ايجاد يك دايره المعارف تخصصي و اشتراك تجربيات ، با كمك متخصصان و فعالان در اين حوزه ميباشد. بخشهاي معدن، صنايع معدني، تجهيزات و ماشين آلات، مواد و محصولات معدني، نرم افزارها، كتاب ها و مجلات و چند رسانه اي، تكنولوژي ها، مقالات ، مشاهير صنعت، اشتراك تجربه، اخبار و رويدادها و اتاق هاي گفتگو در اين مرحله براي آكادمي در نظر گرفته شده است. از شما متخصص گرامي خواهشمنديم با مطالب ارسالي خود در هر يك از بخش هاي مذكور ما را در اين امر ياري فرمائيد.

مزاياي ارسال مطلب

سامانه سناماين مطالب ارسالي را در صورت تاييد ، بنام شخص حقيقي و حقوقي كاربر منتشر مي نمايد.در انتهاي مطلب ، لينك صفحه مرتبط كاربر در سناماين قرار داده مي شود.بطور مثال چنانچه شركتي در خصوص تجهيزات حفاري فعاليت مي كند،مطلبي در خصوص “انواع تجهيزات حفاري” ارسال نمايد ، در انتهاي مطلب ، نام شخص/شركت و لينك صفحه آن در سناماين قرار مي گيرد .بدين ترتيب خواننده به صفحه كاربر هدايت مي شود و با توانمنديهاي ايشان آشنا مي گردد كه در بهتر ديده شدن پروفايل بسيار موثر مي باشد.

لطفا در تهیه مطلب موارد زیر را رعایت نمایید:

  • مطالب به صورت فایل word باشند.
  • تيتر اصلي مطلب مشخص گردد .
  • تيترهاي داخلي مشخص و Bold باشد.
  • عكس ها ترجيها داخل متن باشد .
  • كلمات كليدي مناسب مطلب در انتهاي متن به تفكيك نوشته شود .
  • نام نويسنده انتهاي متن ذكر گردد.
  • چنانچه عكس و فيلم مرتبط موجود است ، بصورت فايل فشرده ارسال گردد .

نحوه بارگذاری فایل

۱- فرمتهای قابل قبول جهت بارگذاری jpeg, jpg, pdf, word, docx, zip, rar میباشد.

۲- چنانچه تمایل دارید بیش از یک فایل  بارگذاری نمایید، برای مثال : فایل متن و فایل تصاویر، در این صورت ابتدا نیاز هست تا همگی فایل ها در یک پوشه قرار گرفته و به یک فایل فشرده تبدیل شوند، سپش فایل فشرده را با استفاده از منوی زیر بارگذاری نمایید.

۳- اگر فایل اشتباهی را بارگذاری کردید، مجدد فرآیند بارگذاری را تکرار نمایید. 

۴- ظرفیت مجاز بارگذاری: ۱۰ مگابایت میباشد. 




    error: Content is protected !!