نرم افزار O-PitBlast

نرم افزار O-PitBlast

امروزه فناوری دیجیتال نیز وارد عملیات حفاری و انفجار شده و در معادن بزرگ دنیا، طراحی الگوی حفاری و خرجگذاری، مداربندی انفجار، پیش‌بینی نتایج و تحلیل نتایج بدست آمده همگی در یک نرم افزار انجام می‌شود. استفاده از روش‌ها و تکنولوژی‌های نوین مهندسی انفجار، کمک به طراحی دقیق‌تر الگوی انفجار باتوجه به ابعاد سه بعدی بلوک انفجاری می‌کند. همچنین با پیش بینی نتایج حاصل از خرج گذاری و زمانبندی های مختلف انفجار چال ها می‌توان بهترین الگو مطابق با نیازهای پروژه را طراحی کرد.

 O-PitBlast یکی از بروزترین و بهترین نرم‌افزارهای طراحی و شبیه‌سازی عملیات انفجار است. این نرم افزار با دریافت نقشه سه بعدی معدن (خروجی لیزراسکنرها) امکان طراحی بر روی شکل سه بعدی واقعی پله را فراهم می‌کند. با داشتن تراز واقعی پله، می‌توان عمق دقیق هر چال را مشخص کرده و کف چال ها را در یک تراز قرار داد. بنابراین، می‌توان دقت عملیات حفاری را افزایش قابل توجهی داد.

از دیگر مزایای آن امکان طراحی الگوی انفجار بر اساس چاشنی‌های مختلف الکتریکی، نانل و الکترونیکی است. بنابراین محدودیت انتخاب تاخیر در طراحی وجود نداشته و در مدت زمان کوتاهی می‌توان الگوهای مختلف را طراحی و نتایج را با یکدیگر مقایسه و عملیات را بهینه کرد.

کاهش زمان طراحی، افزایش دقت طراحی انفجار، امکان پیش‌بینی نتایج انفجار، ارسال اطلاعات از دفتر مرکزی به اپراتورها از طریق اپلیکیشن موبایل، امکانات ویژه بهینه‌سازی و امکانات بسیار دیگر، همگی از مزایای استفاده از این نرم افزار هستند.

تهیه مطلب از: پایش معدن هوشمند پاسارگاد 

2 نظر برای "نرم افزار O-PitBlast" ارسال شده
  1. سعیدرضایی گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید نسخه کرک شده نرم افزار
    o-pit blast رو میخوام
    میتونید کمکم کنید
    با تشکر

    1. سناماین آکادمی گفت:

      با سلام
      از شرکت پایش معدن هوشمند پاسارگاد پیگیری نمایید.
      https://sana-mine.com/profile/company/248/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!